á
â
ă
ä
ç
č
ď
đ
é
ë
ě
í
î
ľ
ĺ
ň
ô
ő
ö
ŕ
ř
ş
š
ţ
ť
ů
ú
ű
ü
ý
ž
®
€
ß
Á
Â
Ă
Ä
Ç
Č
Ď
Đ
É
Ë
Ě
Í
Î
Ľ
Ĺ
Ň
Ô
Ő
Ö
Ŕ
Ř
Ş
Š
Ţ
Ť
Ů
Ú
Ű
Ü
Ý
Ž
©
§
µ
Kraje arabskie, a tym samym i ich mieszkańcy, tak jak i mieszkańcy innych rejonów świata w dobie bardzo szeroko i szybko rozwijającego się Internetu, (...) upatrują w sferze online szansę dla siebie i swojej działalności.
Jednak bytność w „arabskich” przestrzeniach internetowych niekoniecznie pociąga za sobą tylko i wyłącznie profity i realne korzyści.
Bardzo często zdarza się tak, że „bycie widocznym” staje się dla arabskich influencerów bardzo niebezpiecznym a niejednokrotnie i zabójczym.
Czasem chwilowa sława, która staje się ich działem nie jest współmierna do konsekwencji jakie w związku ze swoją działalnością i zachowaniem w sieci muszą niejednokrotnie zapłacić.
O tego typu historiach opowiada lektura autorstwa Marcina Margielewskiego wydana nakładem Wydawnictwa Prószyński i Sk-a pod tytułem „Arabscy influenserzy. Zbrodnia i sława”, do lektury której Was zachęcam.